PBX Administrator

PBX Administrator

PBX Administrator - nastavenie a údržba tel. ústredne je servisnokonzultačná služba, ktorá zahŕňa technickú podporu, konzultácie, nastavenie a správu telefónnej ústredne (PBX) a telefónov (VOIP) na diaľku. Objednaním tejto služby ušetríte plat za interného IT administrátora a zároveň získate v cene konzultačné služby a podporu pre celý pracovný tím. Individuálne je možné rozšíriť rozsah aj na iné zariadenia (správa siete, serverov, webu a pod.). Služba je aktívna už do niekoľkých hodín po zakúpení a končí vyčerpaní objednaných hodín, ak sa predplatné nepredĺži. Služba je určená nielen pre firmy ale aj pre domácnosti.

Kedy nás kontaktovať?

  • Plánujete používať modernú telefónnu ústredňu alebo Ste si ju už zakúpili a potrebujete ju odborne sprevádzkovať a nastaviť podľa Vašich požiadaviek.
  • Potrebujete odborníka na VOIP komunikáciu a technickú podporu počas celej pracovnej doby pre Váš pracovný tím.
  • Máte záujem o tel. ústredňu ale nechcete si ju kupovať (riešenie v cloude?)
  • Mýtus: Ste veľmi malá firma (do 5 zamestnancov) a myslíte si, že telefónnu ústredňu nevyužijete.
  • Mýtus: Myslíte si, že telefónna ústredňa je príliš drahá a je iba pre "veľké firmy".
  • Chcete si zakúpiť tel. ústredňu a nepotrebujete k nej žiadne služby, iba dodať hardvér za výhodnú cenu. Klik na E-shop

Prečo si vybrať telefónnu ústredňu a služby u nás?

Myslíme si, že pokročilé funkcie, ktoré poskytujú telefónne ústredne patria do každej domácnosti do každej firmy. Nielen pre tie veľké, ktoré si to "môžu dovoliť". Preto máme riešenie pre každého - aj pre živnostníkov, malé kancelárie ale aj veľké korporácie. Ponúkame Vám tieto nadštandardné služby:
  • V cene produktu máte bezplatnú technickú podporu a pomoc s nastavením.
  • Spolu s tel ústredňou máte možnosť doobjednať si kompletnú inštaláciu a nastavenie podľa Vašich požiadaviek.
  • Počas používania tel. ústredne sme Vám k dispozícii, ak nastane akýkoľvek technický problém, alebo budete chcieť zmeniť nastavenia tel. ústredne.
  • Robíme kompletný návrh telekomunikačných služieb ako sú call centrá, vzdialený prístup pre zamestnancov, podpora práce z domu (Homeoffice), podpora pre eshopy (Web-to-call, Click-to-Call, CallBack, zelená linka...), zabezpečíme nahranie uvítaní, hlášok pre automatickú spojovateľku a pod.
Objednať a zarezervovať termín

PBX Administrator - nastavenie a údržba tel. ústredne
Technická podpora, konzultácie, nastavenia a správa telefónnej ústredne (PBX) a telefónov (VOIP) na diaľku.Objednaním tejto služby ušetríte plat za interného IT administrátora a zároveň získate v cene konzultačné služby a podporu pre celý pracovný tím. Individuálne je možné rozšíriť rozsah aj na iné zariadenia (správa siete, serverov, webu a pod.). Služba je aktívna už do niekoľkých hodín po zakúpení a končí vyčerpaní objednaných hodín, ak sa predplatné nepredĺži. Služba je určená nielen pre firmy ale aj pre domácnosti.

35 € / 42 €

Akcia!

1. Bezplatná prevádzka Cloud ústredne Yeastar na 90 dní

Vyskúšajte si zadarmo hostovanú ústredňu Yeastar Cloud PBX na 90 dní. Ústredňu môžete testovať/používať s až 32 linkami, umožňuje viesť až 8 paralelných hovorov,  dokážeu prepojiť až 8 zamestnancov do jednej audiokonferencie a vytvoriť súbežne až 16 takýchto konferencií. Ústredňa je ľahko rozšíriteľné až na 500 tel. liniek. Na prepojenie ústredne s okolitým svetom stačí požiadať ktoréhokoľvek telekomunikačného operátora o zriadenie SIP účtu alebo trunku alebo použiť už existujúci SIP účet. Ak takýto účet ešte nemáte, doporučujeme operátora Viptel. Ak pri registrácii uvediete do políčka "odporučil: SYNETICS", získate zľavu z faktúry. Ústredňu si môžete aktivovať a nastaviť svojpomocne, alebo, ak si na to netrúfate, doporučujeme využiť našu službu PBX Administrator, kde za poplatok 1 hodiny Vám cloudovú ústredňu zriadime a nastavíme.

2. Služba Linkus Cloud Service na 90 dní

Namiesto stolného telefónu si nainštalujete do mobilného telefónu aplikáciu Linkus a môžete vyššie uvedené funkcie začať využívať. A vďaka službe Linkus Cloud Service máte k dispozícii aj nadštandardné funkcie ako je chat, zasielanie súborov a ďalšie. Hovory sú kvalitne zabezpečené "tunelom" na úrovni aplikácie, všetok následný prenos medzi ústredňou a tunelovým serverom je šifrovaný a každá ústredňa má svoj vlastný šifrovací kľúč.
Jediné čo potrebujete okrem mobilu je kvalitné WiFi pripojenie alebo LTE / 4G pripojenie k operátorovi, aby nedochádzalo k zníženiu kvality hovorov.
Pri využití týchto služieb bude zákazník do 30. júna 2020 platiť len telekomunikačnému operátorovi uskutočnené volania. Potom sa rozhodne, či službu bude ďalej využívať na komerčnej báze, alebo ju bezplatne ukončí. Vyhradzujeme si možnosť predĺženia bezplatného obdobia s ohľadom na aktuálnu situáciu s COVID-19.

Naša garancia pre Vás

U nás máte istotu, že sa Vám bude venovať vyškolený, trénovaný personál s odbornými znalosťami. Preto naši zamestnanci disponujú nasledovnými certifikáciami:

Yeastar Certified Cloud Associate

Certifikácia, ktorá zabezpečuje potrebné znalosti pre správne nastavenie, konfigurovanie, správu a údržbu cloudovej ústredne Yeastar Cloud PBX. Garantuje správne používane a funkčnosť cloudovej ústredne Yeastar Cloud PBX.

Yeastar Certified Technician

Certifikácia, ktorá zabezpečuje potrebné znalosti pre správne nastavenie, konfigurovanie, správu a údržbu hardvérových produktov Yeastar VOIP PBX. Garantuje správne používane a funkčnosť ústrední Yeastar VOIP PBX.

Telefónne ústredne PBX

Telefónne ústredne
VOIP PBX

Jedna platforma - Všetka komunikácia

Zažite maximálne pohodlie pri práci kdekoľvek a na akomkoľvek zariadení s telefónnymi ústredňami VoIP PBX, aby ste mohli pracovať so softvérom Yeastar Linkus UC a službou Linkus Cloud Service. Získajte výhodu oproti svojej konkurencii kombináciou hlasu, okamžitých správ, konferencií, prítomnosti a ďalších ... všetko z jednej platformy.

Všetky funkcie rozšírenia kancelárie
Kliknutím / dotykom môžete uskutočniť, prijať, previesť alebo zaznamenať hovor a skontrolovať hlasové správy a nahrávky odkiaľkoľvek.

Okamžité správy a zdieľanie súborov
Posielajte text komukoľvek z adresára vašej spoločnosti a ľahko zdieľajte súbor v reálnom čase. Používa technológiu Linkus Cloud Service.

Integrácia s CRM
Pop-up okná pri hovoroch a ďalšie z vašich kontaktov Outlook, Kontakty Google, Salesforce CRM a Microsoft Dynamics 365.

Presence - prítomnosť
Pomocou farebného indikátora stavu môžete okamžite a intuitívne zistiť, kto je k dispozícii, zaneprázdnený alebo offline.

Jedno číslo na všetkých zariadeniach
Udržujte jedno číslo na všetkých zariadeniach s nainštalovaným produktom Linkus vo vašom počítači, telefónoch iPhone alebo Android.

Množstvo funkcií:

Porovnanie modelov:

Telefónne ústredne Yeastar PBX:

Yeastar S20 IP PBX, 4 porty, 20 užívateľov, 10 hovorov
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
IP PBX ústredňa pre 20 používateľov / klapiek a 10 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 4 FXO/FXS porty, 2 voľné pozície pre moduly. Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie.

389 € / 466 €
Yeastar S412 , 8 portov, 8 SIP účtov, 4 trunky
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
Ideálna ústredňa pre tých, čo potrebujú nahradiť vyslúžilú ústredňu a pritom potrebujú zachovať vnútornú analógové telefóny. Toto riešenie Vám umožní zachovať aj vstupné HTS alebo ISDN linky. Ústredňa je modulárny, môžete ju nakonfigurovať podľa Vašich potrieb.

489 € / 586 €
Yeastar S50 IP PBX, 8 portov, 50 užívateľov, 25 hovorov
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 50 používateľov / klapiek a 25 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 8 FXO/FXS portov, 4 voľné pozície pre moduly. Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie.

709 € / 850 €
Yeastar S100 IP PBX, 16 portov, 100 používateľov, 30 hovorov
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 100 používateľov / klapiek a 30 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 16 FXO/FXS portov, 2 voľné pozície rozširujúce karty (celkom až 8 modulov). Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie.

829 € / 994 €
Yeastar S300 IP PBX, 24 portov, 300 používateľov, 60 hovorov
(Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie a konzultácie. Dodatočné konzultácie a administrácia aj pre zákazníkov, ktorí PBX už majú)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 300 používateľov / klapiek a 60 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 24 FXO/FXS portov, 3 voľné pozície rozširujúce karty (celkom až 12 modulov). Možnosť doobjenať zapojenie a nastavenie.

1 690 € / 2 028 €

Produkty a služby, ktoré si môžete doobjednať k telefónnej ústredni:

Hláška pre telefónnu ústredňu PBX - 1ks
Obrázok produktu Hláška pre telefónnu ústredňu PBX - 1ks 1 hláška pre telefónnu ústredňu (PBX), VOIP telefón alebo záznamník. Zadajte text hlášky a my Vám dodáme hlášku vo formáte pre vašu telefónnu ústredňu. Využitie: úvodné uvítanie, oznámenia na záznamník (dovolenka, sviatok, po prac. dobe...), IVR - au

9 € / 10 €
PBX Administrator - nastavenie a údržba tel. ústredne
Obrázok produktu PBX Administrator - nastavenie a údržba tel. ústredne Technická podpora, konzultácie, nastavenia a správa telefónnej ústredne (PBX) a telefónov (VOIP) na diaľku.Objednaním tejto služby ušetríte plat za interného IT administrátora a zároveň získate v cene konzultačné služby a podporu pre celý pracovný tí

35 € / 42 €
Hlášky pre telefónnu ústredňu PBX - do 20 ks
Obrázok produktu Hlášky pre telefónnu ústredňu PBX - do 20 ks balík hlášok (až do 20ks) pre telefónnu ústredňu (PBX). Dodajte nám texky hlášok a my Vám dodáme hlášky vo formáte pre vašu telefónnu ústredňu. Využitie: úvodné uvítanie, oznámenia na záznamník (dovolenka, sviatok, po prac. dobe...), IVR - automatick

99 € / 118 €

© Copyright 1998-2024 SYNETICS, Tel: 02/4564 7094 (PO-PI: 8-17:00), email: info@synetics.sk.