* - pre b) a c) postup máme zriadený server (Cloud), kde nám môžete zasielať dokumenty na OCR v elektronickej podobe. Pre každého zákazníka je k dispozícii štandardne až 1 TB priestoru na dáta, čo predstavuje cca 20000 strán. (tento priestor je možné za poplatok rozšíriť na ľubovoľnú požadovanú kapacitu). Zasielanie dokumentov je zabezpečené cez web prehliadač alebo desktopovú aplikáciu (Windows/Mac), ktorá umožňuje automatické nahrávanie dokumentov zo zvoleného adresára na náš Cloud.
Táto fáza prebieha na našej strane automaticky. Výstupom sú dáta vo vami zvolenom formáte. Najčastejšie to je formát PDF, ktorý však od pôvodne dodaného PDF obsahuje aj rozpoznaný text. To znamená, že PDF môžete prehľadávať podľa obsahu, extrahovať text a pod. Ďalšími podporovanými formátmi sú Word, Excel, HTML, čistý text TXT, formáty elektronických kníh ePUB, FB2 alebo aj slideshow vo formáte Powerpoint.
Rozpoznaný text uložíme zvolenom formáte na náš server (Cloud), ku ktorému má zákazník prístup kedykoľvek. Na stiahnutie dokumentov je možné použiť webový prehliadač, alebo pri použití desktopovej aplikácie (Windows/Mac) sa OCR dokumenty automaticky nahrajú priamo do lokálneho počítača PC alebo na firemný server. Na diaľku je možné pristupovať k dátam aj z mobilnej aplikácie (Android/iOS). Zákazníci, ktorý používajú túto službu pravidelne (na základe predplatného), môžu používať real-time konverziu*.
* - stačí do zvoleného adresára "Input" (na lokálnom PC, firemnom serveri alebo našom Cloude) uložiť dokument určený na OCR. A o malú chvíľu sa v zvolenom adresári "Output" zobrazí OCR dokument. O všetko (vstup-OCR-výstup) sa automaticky postará nami dodaný softvér.