Nastavenie VRP / Pomoc pri zavedení VRP

Virtuálna registračná pokladnica

vrp.synetics.sk

Poskytujeme poradenstvo a pomoc pri zavádzaní virtuálnej registračnej pokladnice - VRP.

Na to, aby Ste mohli využívať registračnú pokladnicu musíte mať v prvom rade potrebné vybavenie (počítač, tablet, smartfón) s požadovanými parametrami, pripojenie na internet a vhodnú tlačiareň. Potom je potrebné zaregistrovať sa na finančnej správe. Po registrácii získate prístup k aplikácii na evidenciu platieb a tlač príjmových dokladov. Po osvojení funkcionality a správnom nastavení môžete vystaviť svoj prvý doklad vo VRP. Zdá sa Vám to zložité? S nami to zvládnete do hodiny.

Prečo nás kontaktovať?

  • Preveríme, či Vami používaný hardvér je vhodný pre používanie s VRP.
  • Ak nevyhovuje, vyberieme a doporučíme Vám vhodný počítač, tablet, smartfón, tlačiareň, ktoré sú vhodné pre prácu s VRP.
  • Nastavíme aplikáciu VRP podľa požiadaviek Vášho biznisu.
  • Naučíme Vás pracovať s aplikáciou VRP, preberieme s Vami kompletne funkcionalitu s ohľadom na specifiká Vášho podnikania.
  • Naimportujeme Vám položky z papierového cenníka, PDF, alebo iných zdrojov (1 hod. v cene)

Celý proces od prvého prihlásenia až po vytlačenie prvého dokladu trvá cca. hodinu a môžete ho absolvovať:

  • priamo u Vás vo firme*,
  • na diaľku pomocou vzdialeného prístupu.

* - platí pre firmy z miest: Bratislava, Pezinok, Senec, Trnava a okolia.

Objednať a zarezervovať termín

Pozn: Poplatok za službu sa uhrádza vopred.

Nastavenie a servis pre VRP
Ak máte problém s inicializáciou, nastavením alebo používaním Virtuálnej registračnej pokladnice (VRP), môžete využiť naše servisné a konzultačné služby. Servisný zásah sa vykonáva buď na diaľku pomocou vzdialeného prístupu, alebo u nás na prevádzke v Senci, prípadne priamo vo Vašej firme.

35 € / 42 €

Virtuálna registračná pokladnica na smartfóne

Výhody VRP

  • Nemusíte kupovať registračnú pokladnicu, fiškálnu tlačiareň alebo drahý softvér.
  • Nemusíte platiť poplatky za servis registračnej pokladne.
  • Nemusíte viesť pokladničnú knihu a robiť dennú uzávierku.
  • Nemusíte archivovať uložené údaje a denné uzávierky.
  • Jednoduché ukončenie prevádzky VRP (stačí oznámiť ukončenie používania).
  • Možnosť používať kdekoľvek v teréne aj na mobile alebo tablete.

Najčastejším problémom pri zavádzaní VRP je výber vhodnej tlačiarne. Ak na tlač bločkov chcete použiť bežnú kancelársku tlačiareň, ktorú zároveň budete používať na tlač rôznych iných dokumentov, doporučujeme použiť tlačiarne Brother InkBenefit plus.

Čo je InkBenefit plus?

Inkbenefit Plus je nový "tankový" systém od Brother, ktorý umožňuje extrémne nízke prevádzkové náklady. Z jednej atramentovej náplň dokážete vytlačiť až 6500 strán čb alebo 5000 strán farebne. Tlačiarne InkBenefit Plus sa osvedčia tam, kde je potrebné tlačiť veľa farebných dokumentov za čo najnižšie náklady.
Výhody pre použitie s VRP:
  • extrémne nízke náklady na tlač - atramentové zásobníky zabezpečia veľmi nízke prevádzkové náklady (6500 strán čierna, 5000 strán farebne). 10 bločkov z VRP vás bude stáť iba 1 cent!*
  • Nízka spotreba (1.1 W v režimu spánku) - vhodná pre nonstop prevádzku. Tlačiareň nemusíte stále zapínať a vypínať.
  • Podpora Apple AirPrint - na tlačiarni je možné tlačiť priamo z iPhone alebo iPadu.
  • Podpora Mopria - na tlačiarni je možné tlačiť priamo zo smartfónu alebo tabletu s OS Android.
  • Prvá strana iba za 14 sekúnd.**
  • Zásobník až na 150 strán/bločkov.
  • Tlač a skenovanie do mobilných zariadení a tlač na diaľku cez Google Cloud Print 2.0 (T510W, T710W, T910DW)

* - cene je započítaná iba cena atramentu pri tlači na A4. Nie je započítaná cena papiera a tlačiarne.
** - najčastejší argument pre zakúpenie tlačiarne na rolku papiera je pomalý štart tlačiarne. Tlačiareň InkBenefit Plus vytlačí prvú stranu už sa 14 sekúnd pri tlači z pohotovostného režimu.

Tlačiarne Brother InkBenefit Plus:

Brother DCP-T310 InkBenefit Plus
Obrázok produktu Brother DCP-T310 InkBenefit Plus + rozšírená záruka na 3 roky po registrácii u výrobcu
Farebná multifunkčná tlačiareň radu InkBenefit Plus. DCP-T310 je súčasťou inovatívneho radu InkBenefit Plus. Ponúka veľkoobjemovú tlač za extrémne nízke náklady. Navyše, s možnosťou sútlač

139 € / 166 €
Brother DCP-T510W Wifi InkBenefit Plus
Obrázok produktu Brother DCP-T510W Wifi InkBenefit Plus + rozšírená záruka na 3 roky po registrácii u výrobcu
Farebná multifunkčná tlačiareň radu InkBenefit Plus s Wi-Fi. DCP-T510W je súčasťou inovatívne radu Ink Benefit Plus, ponúka veľkoobjemovú tlač za extrémne nízke náklady. Pomocou jednoduchéh

169 € / 202 €
Brother DCP-T710W Wifi/ADF InkBenefit Plus
Obrázok produktu Brother DCP-T710W Wifi/ADF InkBenefit Plus + rozšírená záruka na 3 roky po registrácii u výrobcu
Farebná multifunkčná tlačiareň radu InkBenefit Plus s Wi-Fi a automatickým podávačom ADF. DCP-T710W je súčasťou inovatívne radu Ink Benefit Plus, ponúka veľkoobjemovú tlač za extrémne nízke

189 € / 226 €
Brother MFC-T910DW Wifi/ADF/FAX/ Duplex InkBenefit Plus
Obrázok produktu Brother MFC-T910DW Wifi/ADF/FAX/ Duplex InkBenefit Plus + rozšírená záruka na 3 roky po registrácii u výrobcu
MFC-T910DW je vlajkovou loďou inovatívneho radu InkBenefit Plus. Je to multifunkčná tlačiareň typu 4 v 1 s funkciami tlače, skenovania, kopírovania a faxu. Ponúka automatickú duplexnú tlač

229 € / 274 €

TIP: Ak máte veľa tovarových položiek, ktoré potrebujete zadať do VRP z papiera, doporučujeme skenovacie pero C-PEN. Ručný skener C-Pen Vám umožní okamžite previesť text z papiera na miesto kurzora v akejkoľvek aplikácii.

Čo je lepšie ako prijímanie platby v hotovosti cez VRP?

No predsa prijímanie platby platobnou kartou!

Platenie kartou Platenie kartou - terminal

Prečo by Ste mali mať platobný terminál?

  • Platobný terminál Vám umožní prijímať platby od zákazníkov, aj keď nemajú pri sebe dostatok hotovosti.
  • Zvýši sa Vám obrat - zákazník si často kúpi výrobok alebo objedná službu, aj keď pri sebe nemá hotovosť.
  • Platenie kartou zákazníka "menej bolí", pretože často neplatí ihneď, ale banke zaplatí až oveľa neskôr.
  • Platenie kartou je veľmi pohodlné. Dnes už neznamená platenie kartou iba vytiahnutie plastovej karty. Často zákazníkovi stačí na zaplatenie priložiť k terminálu iba mobil, alebo inteligentné hodinky (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay...).

U drobných podnikateľov a obchodníkov prevláda mýtus, že prevádzka platobného terminálu je drahá a preto sa im neplatí.

To ale neplatí u nás. Tu je náš cenník:
  • POPLATOK ZA TRANSAKCIU: 1,95% - Jediný transparentný poplatok. Pre všetky karty!
  • MESAČNÝ POPLATOK: 0€
  • CENA TERMINÁLU: 39€ za Air verziu alebo 99€ za 3G verziu

Akcia! Teraz zľava 30%!

Objednajte si teraz platobný terminál Air namiesto 39 € iba za 27 €!

Pre získanie zľavy kliknite na tlačidlo dole:

Platenie kartou v kaviarňach Platenie kartou pri donáške Platenie kartou v salónoch krásy Platenie kartou v obchodoch

© Copyright 1998-2024 SYNETICS, Tel: 02/4564 7094 (PO-PI: 8-17:00), email: info@synetics.sk.