Poskytujeme poradenstvo a pomoc pri zavádzaní virtuálnej registračnej pokladnice - VRP.
Na to, aby Ste mohli využívať registračnú pokladnicu musíte mať v prvom rade potrebné vybavenie (počítač, tablet, smartfón) s požadovanými parametrami, pripojenie na internet a vhodnú tlačiareň. Potom je potrebné zaregistrovať sa na finančnej správe. Po registrácii získate prístup k aplikácii na evidenciu platieb a tlač príjmových dokladov. Po osvojení funkcionality a správnom nastavení môžete vystaviť svoj prvý doklad vo VRP. Zdá sa Vám to zložité? S nami to zvládnete do hodiny.
Prečo nás kontaktovať?
Preveríme, či Vami používaný hardvér je vhodný pre používanie s VRP.
Ak nevyhovuje, vyberieme a doporučíme Vám vhodný počítač, tablet, smartfón, tlačiareň, ktoré sú vhodné pre prácu s VRP.
Nastavíme aplikáciu VRP podľa požiadaviek Vášho biznisu.
Naučíme Vás pracovať s aplikáciou VRP, preberieme s Vami kompletne funkcionalitu s ohľadom na specifiká Vášho podnikania.
Naimportujeme Vám položky z papierového cenníka, PDF, alebo iných zdrojov (1 hod. v cene)
Celý proces od prvého prihlásenia až po vytlačenie prvého dokladu trvá cca. hodinu a môžete ho absolvovať:
priamo u Vás vo firme*,
na diaľku pomocou vzdialeného prístupu.
* - platí pre firmy z miest: Bratislava, Pezinok, Senec, Trnava a okolia.
Nemusíte kupovať registračnú pokladnicu, fiškálnu tlačiareň alebo drahý softvér.
Nemusíte platiť poplatky za servis registračnej pokladne.
Nemusíte viesť pokladničnú knihu a robiť dennú uzávierku.
Nemusíte archivovať uložené údaje a denné uzávierky.
Jednoduché ukončenie prevádzky VRP (stačí oznámiť ukončenie používania).
Možnosť používať kdekoľvek v teréne aj na mobile alebo tablete.
Najčastejším problémom pri zavádzaní VRP je výber vhodnej tlačiarne. Ak na tlač bločkov chcete použiť bežnú kancelársku tlačiareň, ktorú zároveň budete používať na tlač rôznych iných dokumentov, doporučujeme použiť tlačiarne Brother InkBenefit plus.
Čo je InkBenefit plus?
Inkbenefit Plus je nový "tankový" systém od Brother, ktorý umožňuje extrémne nízke prevádzkové náklady. Z jednej atramentovej náplň dokážete vytlačiť až 6500 strán čb alebo 5000 strán farebne. Tlačiarne InkBenefit Plus sa osvedčia tam, kde je potrebné tlačiť veľa farebných dokumentov za čo najnižšie náklady.
Výhody pre použitie s VRP:
extrémne nízke náklady na tlač - atramentové zásobníky zabezpečia veľmi nízke prevádzkové náklady
(6500 strán čierna, 5000 strán farebne). 10 bločkov z VRP vás bude stáť iba 1 cent!*
Nízka spotreba (1.1 W v režimu spánku) - vhodná pre nonstop prevádzku. Tlačiareň nemusíte stále zapínať a vypínať.
Podpora Apple AirPrint - na tlačiarni je možné tlačiť priamo z iPhone alebo iPadu.
Podpora Mopria - na tlačiarni je možné tlačiť priamo zo smartfónu alebo tabletu s OS Android.
Prvá strana iba za 14 sekúnd.**
Zásobník až na 150 strán/bločkov.
Tlač a skenovanie do mobilných zariadení a tlač
na diaľku cez Google Cloud Print 2.0 (T510W, T710W, T910DW)
* - cene je započítaná iba cena atramentu pri tlači na A4. Nie je započítaná cena papiera a tlačiarne.
** - najčastejší argument pre zakúpenie tlačiarne na rolku papiera je pomalý štart tlačiarne. Tlačiareň InkBenefit Plus vytlačí prvú stranu už sa 14 sekúnd pri tlači z pohotovostného režimu.
TIP: Ak máte veľa tovarových položiek, ktoré potrebujete zadať do VRP z papiera, doporučujeme skenovacie pero C-PEN. Ručný skener C-Pen Vám umožní okamžite previesť text z papiera na miesto kurzora v akejkoľvek aplikácii.
Čo je lepšie ako prijímanie platby v hotovosti cez VRP?
No predsa prijímanie platby platobnou kartou!
Prečo by Ste mali mať platobný terminál?
Platobný terminál Vám umožní prijímať platby od zákazníkov, aj keď nemajú pri sebe dostatok hotovosti.
Zvýši sa Vám obrat - zákazník si často kúpi výrobok alebo objedná službu, aj keď pri sebe nemá hotovosť.
Platenie kartou zákazníka "menej bolí", pretože často neplatí ihneď, ale banke zaplatí až oveľa neskôr.
Platenie kartou je veľmi pohodlné. Dnes už neznamená platenie kartou iba vytiahnutie plastovej karty. Často zákazníkovi stačí na zaplatenie priložiť k terminálu iba mobil, alebo inteligentné hodinky (Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay...).
U drobných podnikateľov a obchodníkov prevláda mýtus, že prevádzka platobného terminálu je drahá a preto sa im neplatí.
To ale neplatí u nás. Tu je náš cenník:
POPLATOK ZA TRANSAKCIU: 1,95% - Jediný transparentný poplatok. Pre všetky karty!
MESAČNÝ POPLATOK: 0€
CENA TERMINÁLU: 39€ za Air verziu alebo 99€ za 3G verziu
Akcia! Teraz zľava 30%!
Objednajte si teraz platobný terminál Air namiesto 39 € iba za 27 €!