Telefónne ústredne PBX

Telefónne ústredne PBX

Telefónne ústredne
VOIP PBX

Jedna platforma - Všetka komunikácia

Zažite maximálne pohodlie pri práci kdekoľvek a na akomkoľvek zariadení s telefónnymi ústredňami VoIP PBX, aby ste mohli pracovať so softvérom Yeastar Linkus UC a službou Linkus Cloud Service. Získajte výhodu oproti svojej konkurencii kombináciou hlasu, okamžitých správ, konferencií, prítomnosti a ďalších ... všetko z jednej platformy.

Všetky funkcie rozšírenia kancelárie
Kliknutím / dotykom môžete uskutočniť, prijať, previesť alebo zaznamenať hovor a skontrolovať hlasové správy a nahrávky odkiaľkoľvek.

Okamžité správy a zdieľanie súborov
Posielajte text komukoľvek z adresára vašej spoločnosti a ľahko zdieľajte súbor v reálnom čase. Používa technológiu Linkus Cloud Service.

Integrácia s CRM
Pop-up okná pri hovoroch a ďalšie z vašich kontaktov Outlook, Kontakty Google, Salesforce CRM a Microsoft Dynamics 365.

Presence - prítomnosť
Pomocou farebného indikátora stavu môžete okamžite a intuitívne zistiť, kto je k dispozícii, zaneprázdnený alebo offline.

Jedno číslo na všetkých zariadeniach
Udržujte jedno číslo na všetkých zariadeniach s nainštalovaným produktom Linkus vo vašom počítači, telefónoch iPhone alebo Android.

Kedy nás kontaktovať?

  • Plánujete používať modernú telefónnu ústredňu alebo Ste si ju už zakúpili a potrebujete ju odborne sprevádzkovať a nastaviť podľa Vašich požiadaviek.
  • Potrebujete odborníka na VOIP komunikáciu a technickú podporu počas celej pracovnej doby pre Váš pracovný tím.
  • Máte záujem o tel. ústredňu ale nechcete si ju kupovať (riešenie v cloude?)
  • Mýtus: Ste veľmi malá firma (do 5 zamestnancov) a myslíte si, že telefónnu ústredňu nevyužijete.
  • Mýtus: Myslíte si, že telefónna ústredňa je príliš drahá a je iba pre "veľké firmy".
  • Chcete si zakúpiť tel. ústredňu a nepotrebujete k nej žiadne služby, iba dodať hardvér za výhodnú cenu. Klik na E-shop

Prečo si vybrať telefónnu ústredňu a služby u nás?

Myslíme si, že pokročilé funkcie, ktoré poskytujú telefónne ústredne patria do každej domácnosti do každej firmy. Nielen pre tie veľké, ktoré si to "môžu dovoliť". Preto máme riešenie pre každého - aj pre živnostníkov, malé kancelárie ale aj veľké korporácie. Ponúkame Vám tieto nadštandardné služby:
  • V cene produktu máte bezplatnú technickú podporu a pomoc s nastavením.
  • Spolu s tel ústredňou máte možnosť doobjednať si kompletnú inštaláciu a nastavenie podľa Vašich požiadaviek.
  • Počas používania tel. ústredne sme Vám k dispozícii, ak nastane akýkoľvek technický problém, alebo budete chcieť zmeniť nastavenia tel. ústredne.
  • Robíme kompletný návrh telekomunikačných služieb ako sú call centrá, vzdialený prístup pre zamestnancov, podpora práce z domu (Homeoffice), podpora pre eshopy (Web-to-call, Click-to-Call, CallBack, zelená linka...), zabezpečíme nahranie uvítaní, hlášok pre automatickú spojovateľku a pod.
PBX Administrator

Telefónnu ústredňu už mám. Potrebujem ale pomôcť s jej nastavením.

Objednať a zarezervovať termín

PBX Administrator - nastavenie a údržba tel. ústredne
Technická podpora, konzultácie, nastavenia a správa telefónnej ústredne (PBX) a telefónov (VOIP) na diaľku.Objednaním tejto služby ušetríte plat za interného IT administrátora a zároveň získate v cene konzultačné služby a podporu pre celý pracovný tím. Individuálne je možné rozšíriť rozsah aj na iné zariadenia (správa siete, serverov, webu a pod.). Služba je aktívna už do niekoľkých hodín po zakúpení a končí vyčerpaní objednaných hodín, ak sa predplatné nepredĺži. Služba je určená nielen pre firmy ale aj pre domácnosti.

35 € / 42 €

Naša garancia pre Vás

U nás máte istotu, že sa Vám bude venovať vyškolený, trénovaný personál s odbornými znalosťami. Preto naši zamestnanci disponujú nasledovnými certifikáciami:

Yeastar Certified Cloud Associate

Certifikácia, ktorá zabezpečuje potrebné znalosti pre správne nastavenie, konfigurovanie, správu a údržbu cloudovej ústredne Yeastar Cloud PBX. Garantuje správne používane a funkčnosť cloudovej ústredne Yeastar Cloud PBX.

Yeastar Certified Technician

Certifikácia, ktorá zabezpečuje potrebné znalosti pre správne nastavenie, konfigurovanie, správu a údržbu hardvérových produktov Yeastar VOIP PBX. Garantuje správne používane a funkčnosť ústrední Yeastar VOIP PBX.

Množstvo funkcií:

Porovnanie modelov:

Telefónne ústredne Yeastar PBX:

Yeastar S20 IP PBX, 4 porty, 20 užívateľov, 10 hovorov
+ úvodná podpora pri zapojení zadarmo! (Možnosť doobjenať kompletné zapojenie a nastavenie)
IP PBX ústredňa pre 20 používateľov / klapiek a 10 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 4 FXO/FXS porty, 2 voľné pozície pre moduly.

199 € / 238 €
Yeastar S412 , 8 portov, 8 SIP účtov, 4 trunky
+ úvodná podpora pri zapojení zadarmo! (Možnosť doobjenať kompletné zapojenie a nastavenie)
Ideálna ústredňa pre tých, čo potrebujú nahradiť vyslúžilú ústredňu a pritom potrebujú zachovať vnútornú analógové telefóny. Toto riešenie Vám umožní zachovať aj vstupné HTS alebo ISDN linky. Ústredňa je modulárny, môžete ju nakonfigurovať podľa Vašich potrieb.

239 € / 286 €
Yeastar S50 IP PBX, 8 portov, 50 užívateľov, 25 hovorov
+ úvodná podpora pri zapojení zadarmo! (Možnosť doobjenať kompletné zapojenie a nastavenie)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 50 používateľov / klapiek a 25 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 8 FXO/FXS portov, 4 voľné pozície pre moduly.

499 € / 598 €
Yeastar S100 IP PBX, 16 portov, 100 používateľov, 30 hovorov
+ úvodná podpora pri zapojení zadarmo! (Možnosť doobjenať kompletné zapojenie a nastavenie)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 100 používateľov / klapiek a 30 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 16 FXO/FXS portov, 2 voľné pozície rozširujúce karty (celkom až 8 modulov).

599 € / 718 €
Yeastar S300 IP PBX, 24 portov, 300 používateľov, 60 hovorov
+ úvodná podpora pri zapojení zadarmo! (Možnosť doobjenať kompletné zapojenie a nastavenie)
IP PBX ústredňa v rack prevedení pre 300 používateľov / klapiek a 60 paralelných hovorov, vrátane automatického nahrávania hovorov. Slovenské hlášky v cene. Možnosť rozšíriť až o 24 FXO/FXS portov, 3 voľné pozície rozširujúce karty (celkom až 12 modulov).

1 249 € / 1 498 €

Produkty a služby, ktoré si môžete doobjednať k telefónnej ústredni:

Hláška pre telefónnu ústredňu PBX - 1ks
Obrázok produktu Hláška pre telefónnu ústredňu PBX - 1ks 1 hláška pre telefónnu ústredňu (PBX), VOIP telefón alebo záznamník. Zadajte text hlášky a my Vám dodáme hlášku vo formáte pre vašu telefónnu ústredňu. Využitie: úvodné uvítanie, oznámenia na záznamník (dovolenka, sviatok, po prac. dobe...), IVR - au

9 € / 10 €
PBX Administrator - nastavenie a údržba tel. ústredne
Obrázok produktu PBX Administrator - nastavenie a údržba tel. ústredne Technická podpora, konzultácie, nastavenia a správa telefónnej ústredne (PBX) a telefónov (VOIP) na diaľku.Objednaním tejto služby ušetríte plat za interného IT administrátora a zároveň získate v cene konzultačné služby a podporu pre celý pracovný tí

35 € / 42 €
Hlášky pre telefónnu ústredňu PBX - do 20 ks
Obrázok produktu Hlášky pre telefónnu ústredňu PBX - do 20 ks balík hlášok (až do 20ks) pre telefónnu ústredňu (PBX). Dodajte nám texky hlášok a my Vám dodáme hlášky vo formáte pre vašu telefónnu ústredňu. Využitie: úvodné uvítanie, oznámenia na záznamník (dovolenka, sviatok, po prac. dobe...), IVR - automatick

99 € / 118 €

Základné funkcie telefónnych ústrední

Klapky (extentions) - Okrem zjednodušenia si zdĺhavého vytáčania celých telefónnych čísel vám klapky umožnia nastaviť a využívať rôzne smerovanie a distribúciu hovorov v spolupráci s ďalšími funkciami ústredne. 

Vyzváňacie skupiny (Ring Groups) - Zadefinujte si vyzváňacie skupiny pre rôzne oddelenia, kancelárie, či vedúcich pracovníkov. Hovory môžu následne zvoniť všetkým naraz, postupne po určitej dobe, prípadne iba tým, ktorí budú v skupine aktívne prihlásení.


Prepájanie hovorov (Call Transfer) - Funkcia prepájania hovorov Vám zabezpečí možnosť prepojiť hovor kolegovi, alebo inému oddeleniu. Hovor môžete prepojiť s ohlásením, alebo bez ohlásenia. 

Podržanie hovoru (Call on Hold) - Podržanie hovoru oceníte, ak sa potrebujete počas vášho telefonátu napr. na rýchlo niečo opýtať kolegu a nechcete, aby vás človek na druhej linke počul. Na miesto toho sa človeku popri čakaní prehráva hudba, alebo hláška, ktorú si sami vyberiete.

Presmerovanie hovoru (Call Forwarding) - Hovory môžete presmerovať manuálne v prípade, že nebudete pri svojom telefóne, alebo je možné nastaviť trvalé automatické presmerovanie mimo pracovnej doby, alebo po určitom zazvonení. 

Časové podmienky (Time Conditions) - Vďaka časovým podmienkam môže ústredňa smerovať hovory napríklad podľa toho, či ste v určitých časoch v kancelárii, alebo nie. Počas vašich pracovných hodín sa vám zákazníci dovolajú ako vždy a mimo pracovnej doby ich môžete hláškou informovať o tom, kedy budete znova k dispozícii, alebo ich poprosiť aby vám zanechali odkaz. 

Hudba pri čakaní (Music on hold) - Počas čakania na prepojenie hovoru, či pri podržaní hovoru sa človeku na linke môže prehrávať príjemná hudba, alebo informačná hláška podľa vášho výberu. Spríjemnite dobu čakania a navoďte Vašim klientom príjemnú atmosféru. 

Odkazová schránka (Voicemail) - Ak chcete aby sa vám zákazníci vždy dovolali so svojou požiadavkou, no nemôžete byť nonstop k dispozícii, ideálne je využiť odkazovú schránku. Nastaviť ju je možné plošne na všetky klapky mimo pracovných hodín, pre jednotlivé oddelenia, či aj osobitne na samostatné klapky. 

Parkovanie hovoru (Call Parking) - Parkovanie hovoru je užitočná funkcia v prípade, ak sa pri telefonovaní potrebujete premiestniť do inej kancelárie. Hovor jednoducho "odparkujete" a následne si ho vy alebo kolega preberiete na inom telefóne.

Prepájanie kancelárií - Ak máte viac kancelárií, alebo pobočiek, ktoré sa nenáchádzajú na tom istom mieste, môžete jednoducho prepojiť, volať si medzi pobočkami pomocou klapiek, alebo aj prepájať hovory. Ak sa pobočky nachádzajú v rôznych štátoch, môžete ich využiť na lacnejšie medzinárodné vcolania. Napr. ak máte pobočku v Nemecku a voláte na nemecké čislo, odchádzajúci hovor pôjde z čísla nemeckej pobočky (ako miestny hovor). 

Firemný telefónny zoznam (Phone Book) - Vďaka telefónnemu zoznamu (LDAP, Contacts), môžete uchovávať všetky kontakty na jednom mieste. Jednotlivé kontakty je možné ukladať ručne, alebo aj hromadne importovať súborom vo formáte .xls, alebo .csv. 

Zoznam hovorov (Call history) - Vďaka zoznamu hovorov máte kompletný prehľad o všetkých hovoroch, ktoré boli vykonané na ústredni. Ak hľadáte konkrétne hovory, je možné ich vyfiltrovať podľa klapiek, telefónneho čísla, či dátumu. Ak využívate nahrávanie hovorov, priamo pri konkrétnom hovore je možné si ho zároveň aj prehrať. Zoznam si môžete tiež stiahnuť v rôznych formátoch k sebe do počítača pre potrebu ďalšieho filtrovania či analýzy telefonátov.

Hlášky - Vďaka hláškam môžete svojich zákazníkov privítať na linke, oznámiť im, že sa dovolali mimo pracovnej doby, alebo ich poprosiť, aby vám zanechali odkaz. Samotné hlášky nám môžete dodať už nahraté vopred, alebo si môžete vybrať niektorého z našich hlásateľov, zaslať nám znenie textov a my ich pripravíme za vás. 

Vzdialené vyzdvihnutie hovoru (Call Pickup, BLF) - Ak sa často stáva, že kolega nie je pri svojom telefóne zvoní mu práve vtedy telefón, určite oceníte vzdialené vyzdvihnutie hovoru. Vďaka tejto funkcii môžete jediným stlačením tlačidla na vašom telefóne zdvihnúť hovor, ktorý zvoní na inom zariadení.

Pokročilé funkcie telefónnych ústrední

Automatická spojovateľka (IVR) - Automatická spojovateľka (IVR) je automatický systém hlasového menu, ktorý po dovolaní sa volajúceho privíta, predstaví mu možnosti a jeho hovor presmeruje tam, kam si zvolí. 


Automatické nahrávanie hovorov - Nahrávanie hovorov využijú všetci zákazníci, no najmä tí, ktorí cez telefón prijímajú objednávky, potrebujú sa vracať k dôležitým telefonátom s klientmi, alebo chcú mať istotu, že si budú môcť znova vypočuť meno, alebo e-mail, ktorý počas telefonátu nezachytili.

Čakacie rady (Call  Queues) - Čakací rad je funkcia, ktorá je využívaná hlavne pri veľkom množstve hovorov. V prípade, že žiadny operátor nie je voľný, prichádzajúce hovory čakajú v rade na vybavenie. Zákazníkom sa medzitým môže prehrávať informácia o vašej najnovšej akcii, hudba pri čakaní, prípadne informácia, koľkí sú aktuálne v poradí. Čakací rad spolu s IVR Vám umožní vytvoriť veľmi sofistikované Call Centrum, kde sú hovory priraďované operátorom podľa rôznych priorít, napr, lineárne, alebo metódou "kto prvý príde, ten prvý berie", alebo sa hovor priradí operátorovi, ktorý má najmenej prijatých hovorov a pod. Operátori sa môžu pripájať z rôznych miest (napr. z domu) a keď im to vyhovuje. Systém sa tomu automaticky prispôsobí.

Virtuálny fax - Virtuálny fax zabezpečí všetky funkcie klasického faxu bez nutnosti využívať fyzické hardvérové faxové zariadenie. Faxy prijímate do ľubovoľnej e-mailovej schránky.

Reporty a štatistiky - Máte prehľad o telefonátoch vašich zamestnancov? Štatistiky a reporty vám podrobne zobrazia informácie o volaniach v rámci zvoleného obdobia. Vďaka nim budete mať prehľad napr. o dĺžke hovorov, počte hovorov, vyťaženosti zamestnancov, telefónny čísel a mnohých ďalších údajoch. 

Konferenčný hovor (Conference) - Ak potrebujete spojiť viacerých kolegov, zákazníkov či partnerov, ktorí nemajú možnosť sa stretnúť, najlepšou možnosťou je využitie telekonferencie. Vďaka konferenčnej miestnosti sa môžu v jednom hovore stretnúť účastníci, ktorí sa nachádzajú kdekoľvek. Je to tiež ideálne pre rôzne semináre (webináre), poskytovanie školení, technickej podpory a pod. Konferenciu je možné jednoducho spravovať cez webové rozhranie, alebo cez mobilného klienta Linkus (iOS/android)

AutoClip - Je funkcia, ktorá si pamätá odchádzajúce hovory. Ak voláte napr. zákazníkovi a ten Vám nezoberie hovor alebo má obsadené, je možné, že Vám bude chcieť zavolať späť. Za normálnych okolností sa však dovolá na IVR alebo na recepciu a tam mu nevedia povedať, kto mu volal. Takto ľahko môžete prísť o zákazníka. Funkcia AutoClip si odchádzajúci hovor zapamätá a keď Vám zákazník zavolá späť, ústredňa presmeruje prichádzajúci hovor na klapku, z ktorej Ste volali.

© Copyright 1998-2020 SYNETICS, Tel: 02/4564 7094 (PO-PI: 8-17:00), email: info@synetics.sk.