160 znakov o Vašom zákazníkovi

Novinky emailom

Kedy posielať?

Posledné aktuality

Fitbit Alta HR

Najštíhlejší náramok so sústavným meraním Pulzu. Teraz v akcii s dodatočným remienkom so 40% zľavou.

Fitbit Versa

Smarthodinky Fitbit Versa u nás dostanete v siedmych farebných prevedeniach + dvoch special edition!

Invoxia GPS Tracker

GPS Tracker novej generácie. Nevyžaduje SIM kartu, na jedno nabitie vydrží až 6 mesiacov. Postráži deti, veci, auto...

Fitbit Versa Diabetes Edition

Kompletné riešenie pre sledovanie hladiny glukózy v krvi na hodinkách Fitbit Versa.

Acer TravelMate Spin B1

Tip na notebook do školy: konvertibilný 1.5kg notebook, Odolný voči poliatiu, výdrž na batérie až 13 hod, military certifikácia na odolnosť (MIL-STD).

Lenovo Legion

Nové modely herných notebookov Lenovo Legion Y520, Y720 a Y920 za super ceny!

Kategórie

SMS marketing ako nová forma komunikácie so zákazníkmi sa udomácňuje aj na Slovensku... [Článok SME]


4.10.2002

 

SMS marketing ako nová forma komunikácie so zákazníkmi sa udomácňuje aj na Slovensku. Ide o nový spôsob oslovovania spotrebiteľov prostredníctvom krátkych textových správ - SMS na mobilný telefón zákazníka. Komunikáciu s mobilnými telefónmi zákazníkov zabezpečuje informačný systém - SMS server, ktorý rozposiela informácie zákazníkom, prípadne prijíma odpovede od zákazníkov vo forme SMS. Informačný systém môže správy zasielať nielen vo forme SMS ale aj emailom alebo faxom. „Možnosti využitia SMS marketingu sú široké - od marketingového prieskumu, cez anketové otázky na obaloch výrobkov, v inzerátoch, pri prijímaní objednávok na produkty, až po distribúciu správ alebo sprístupnenie informácií na vyžiadanie cez SMS. Pri marketingových akciách takého druhu je potrebné zverejniť číslo SMS servera, ktorý je určený na zber informácií.“, hovorí Ing. Vojtech Šujan, marketingový špecialista firmy SYNETICS s.r.o., ktorá ako prvá na Slovensku začala poskytovať marketingové služby založené na technológii krátkych textových správ - SMS. SMS marketing ponúka zaujímavé možnosti v podnikovej sfére pri distribúcií informácií pre nadefinované skupiny odberateľov - napríklad obchodné oddelenie, manažéri, odberatelia … alebo do dynamických skupín - teda takých, do ktorých sa môžu príjemcovia prihlásiť sami. „Firma, ktorá využíva SMS marketing na získanie informácií o dopyte po konkrétnom výrobku či službe, profituje z rozsiahlej databázy zákazníkov, ktorí prejavili záujem o jej výrobky a môže tak lepšie plánovať svoju obchodnú stratégiu. Databáza spontánnych reakcií zákazníkov má dnes cenu zlata, a slovenské firmy si to začínajú uvedomovať “, uzatvára Vojtech Šujan. Viac informácií:www.smsmarketing.sk

Zdroj:SME v počítačoch[4.10.2002]



© Copyright 1998-2018 SYNETICS, Tel: 02/4564 7094 (PO-PI: 8-17:00), email: info@synetics.sk.